Get Adobe Flash player
Kontakt 3 YouTube  Facebook  Instagram  

Пошук...

Наша адреса

 33027, Україна, 

м. Рівне, 

вул. Вишиванка, 35

тел. (0362) 64-34-03, 

Email: tehnich-college@nuwm.edu.ua

Ми на Google карті

 

Банери

Лічильник відвідувачів

1049834
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
За весь період
85
216
842
1549
5994
1049834
Ваш IP: 54.208.238.160
Server Time: 2024-03-28 11:26:57

Команда Рівненського технічного фахового коледжу НУВГП стала переможцем ІТ конкурсу “Rivne Game Jam”

Цими вихідними 18-20 листопада 2022 року у НУВГП на платформі взаємодій "Простір" відбувся ІТ конкурс “Rivne Game Jam”, співорганізаторами якого виступили Rivne IT Cluster (ГО Рівнеський ІТ кластер), FUGAS (FUtureGAmeStudio), Zagrava (ZagravaPlayRixGame), КТС (КомТехСервіс), Habitat Design Agency. За 48 годин учасники змагань мали можливість прийняти участь у створенні прототипу гри на задану організаторами тему "Один інструмент – багато призначень"; попрацювати з друзями та знайти однодумців; поспілкуватись з профі геймдев індустрії; випробувати свої скіли.

Цими вихідними 18-20 листопада 2022 року у НУВГП на платформі взаємодій "Простір" відбувся ІТ конкурс “Rivne Game Jam”, співорганізаторами якого виступили Rivne IT Cluster (ГО Рівнеський ІТ кластер), FUGAS (FUtureGAmeStudio), Zagrava (ZagravaPlayRixGame), КТС (КомТехСервіс), Habitat Design Agency. За 48 годин учасники змагань мали можливість прийняти участь у створенні прототипу гри на задану організаторами тему "Один інструмент – багато призначень"; попрацювати з друзями та знайти однодумців; поспілкуватись з профі геймдев індустрії; випробувати свої скіли.

До участі у конкурсі з програмування та розробки і створення ігор зареєструвалося 10 команд (чисельністю 4-5-6 чоловік кожна) із навчальних закладів міста. Команда "Technical Game3d" студентів спеціальності 113 "Прикладна математика" нашого коледжу у складі Кирильчук Олександр, Островський Максим, Степанович Володимир, Степанович Сергій, Трофимчук Давид, Хомлюк Павло взяла участь у цьому щорічному ІТ конкурсі. За результатами жеребкування ментором нашої команди був Олександр від ІТ компанії FUGAS, який консультував хлопців впродовж виконання завдання конкурсу.

Війна внесла корективи у наше життя, що було відображено у сюжеті гри, яку створили учасники. Студенти змоделювали процес керування багатофункціональним байрактаром і винищування ворожої техніки та реалізували цю модель у вигляді гри "БПЛА / BPLAGaming", де досить вдало втілили та висвітлили тему конкурсу. За один інструмент було взято всім добре відомий нам турецький безпілотний літальний апарат з українським двигуном "Байрактар", який має багато призначень, що відповідають реальності. Зокрема, в грі реалізовано:

ü  вміня літати, тобто пересуватися по карті, що тим самим зробило ігровий процес більш цікавим та захоплюючим;

ü  вміня розвідувати, тобто краще бачити ворожі цілі (танки), що втілено за допомогою підсвічування моделі танка інфрачервоним спектром;

ü  вміння стріляти керованими ракетами та керувати за допомогою маніпулятора випущеною ракетою доти, поки вона не влучила в ціль.

І на цьому наші розробники не планують зупинятися. Як сказав на захисті проекту Олександр Кирильчук: "Ми нашу гру ще будемо вдосконалювати і з часом призначень у нашого байрактара буде ще більше"!

При програмуванні гри студентами були використані такі інструменти:

ü  рушій Unity, який насьогодні є найпоширенішим кроссплатформним інструментом для створення ігор та особливо популярний серед авторів невеликих та середньобюджетних проектів, адже Unity має відносно низький поріг входження та численне комьюніті, що дозволяє новачкові досить легко освоїтися у цьому інструменті, а його кроссплатформенність дозволяє збирати ігри для мобільних платформ, ПК, різних приставок тощо; крім того, Unity працює у великому циклі, він зчитує всі дані в ігровій сцені, зокрема, він зчитує світло, сітки, поведінку, і обробляє всю цю інформацію;

ü  рушій Unity3D, з допомогою якого можна створювати ігри довільної складності і будь якого жанру, використовуючи все той же інтерфейс візуального програмування;

ü  об’єктно-орієнтована мова сценаріїв C# Scripting для написання скриптів для рушія Unity, яка володіє великими можливостями та проста у використанні;

ü  текстові редактори, такі як MonoDevelop, Visual Studio for Unity Community, Visual Studio, Блокнот або Sublime text для завершення написання та тестування коду.

Стиль ігри – модерно-мінімалістичний виконаний в малій палітрі кольорів. Основне призначення мінімалізму в геймдизайні – брати до уваги певні елементи гри, обмежуючи ступінь деталізації інших. Головне, щоб гра відповідала своїй ідеї та замислу та була стабільною і без багів.

Управління в грі здійснюється за допомогою маніпулятора "миші", а для виходу в головне меню використовується клавіатура.

При реалізації гри використовувалися безкоштовні текстури об’єктів, після чого ці об’єкти імпортувалися в ігрові сцени. Так був створений основний рівень. Потім було створено камеру та приціл для байрактара за допомогою яких ведеться вогонь по ворожих танках, які були зроблені командою, причому текстура танка робилася в ручну.

Коли був готовий основний функціонал програми, було створено головне меню з візуальною частиною. Всі кнопки в меню, мають звук при наведенні. Кнопка «Звук» дає змогу вмикати звук в ігрі та вимикати. Після головного меню, в ігру, було додано меню вибору мови (Англійська та Українська). Далі в гру добавлялися візуальні ефекти та проводилося її тестування і робота над помилками.

Результатом виконаної роботи вийшла доволі не погана гра. Ігровий процес є досить цікавим, адже гра дає поняття про керовані ракети, випущеною ракетою можна керувати доти, поки вона не влучила в ціль. Управління в грі доволі інтуїтивне для спрощення ігрового процесу. Щоб навестися на ціль використовується маніпулятор. Коли навелися на ціль натискуйте ЛКМ для випуску ракети. Коли ракета випущена вона летить певний період часу, і за цей час, танк встигає переміститися з того місця куди націлилися. І щоб влучити в танк, гравцю потрібно, точкою прицілу супроводжувати танк до того часу, доки ракета влучить у ціль. Головною важкістю у процесі є неперервна поява нових танків. Гравцю потрібно якомога більше їх знищити. Коли ворожі танки доїжджають до перегородки гра зупиняється, і на екрані з’являється напис «Поразка» і дві кнопки, за допомогою яких гравцю потрібно вибрати подальші дії, а саме вихід до меню або почати спочатку. Хорошої гри!

Суддям було важко визначитися із лідерами, адже всі учасники презентували дуже цікаві проекти. Навіть відключення електроенергії не стало на заваді! Але наша команда досить успішно презентувала та захистила свою розробку перед професійним журі тастала переможцем щорічного конкурсу “Rivne Game Jam”!

IMG 20221118 161446IMG 20221118 170108IMG 20221118 170405IMG 20221120 143103IMG 20221120 143104IMG 20221120 144031IMG 20221120 145102

С.С.Каштан

О.М. Багнюк